#100-mečio kelionė. Liepa

Stiprėjant Lietuvos valstybei, atsirado poreikis oro transportu vežioti keleivius, siuntas ir paštą. Jau 1922 m. Kaune pradėjo leistis pirmieji keleiviniai lėktuvai: RSFRS ir Vokietijos oro bendrovės „Deruluft“ orlaiviai.

Vis dėlto, ne ką mažiau įdomūs ir lietuvių inžinierių laimėjimai: nepriklausomybės pradžioje į dangų kilo Jurgio Dobkevičiaus sukurti lėktuvai „Dobi-I“, „Dobi-II“ ir „Dobi-III“, o Antano Gustaičio suprojektuoti lėktuvai „ANBO“ buvo vertinami visoje Europoje. 1927 m. grupė šviesuolių įsteigė pirmąjį Lietuvos aeroklubą – buvo pabrėžiama karo ir civilinės aviacijos reikšmė, įtvirtinant Lietuvos valstybingumą. Aukščiausiu lietuvių įsitraukimo į aviaciją pasiekimu laikytinas 1933 m. Dariaus ir Girėno skrydis per Atlanto vandenyną.

Užduotis. Pasidomėkite aviacijos istorija Lietuvoje ir pasidalinkite įdomiausiu atrastu faktu. Tarpukariu Lietuva garsėjo aviacijos laimėjimais – Antano Gustaičio kurtų lėktuvų manevringumu žavėjosi viso aviacijos pasaulio atstovai. Karo muziejuje saugomas vienvietis „ANBO-I“, Lietuvos aviacijos muziejuje dar 1982 metais atkurta veikianti „Lituanica“, o prie Prienų įsikūrusiame Pociūnų aerodrome aviacijos švenčių metu pakyla atkurtas lėktuvas „ANBO-II. Vienas, du, trys, pasiruošę? Kylam! Iššūkio rezultatus siųskite mums 100meciokelione@prezidentas.lt arba socialiniuose tinkluose žymėkite grotažyme #100mečiokelionė. Didžiausio palaikymo Facebook balsavimo metu sulaukusiai komandai atiteks specialus edukacinis užsiėmimas Lietuvos aviacijos muziejuje.

Žaidimo Misija 2018: #100-mečio kelionė taisyklės.